zondag 8 april 2018

4 Mijl van Emmen 8 april 2018

Omgeving Oranjekanaal
Mijn finish in 41:16
Bijna 2.900 lopers namen vandaag deel aan de derde editie van de : "4 Mijl van Emmen".
Mijn doel was een tijd te lopen tussen de 39 en 40 minuten. In de eerste kilometers leek het erop dat ik dat doel wel zou kunnen halen, echter het warme weer eiste zijn tol.... Met een tijd van 41:16 kwam ik in de klasse M 50+ als 128 e van de 229 deelnemers door de finish. De wedstrijd heeft mij geleerd dat onder betere omstandigheden (koeler weer) mijn doelstelling wel bereikt kan worden.

Hieronder enkele reacties, overgenomen van Facebook:

Eline Glas: winnares bij de dames: 

"Drama....dat is denk ik het goede woord voor vandaag. De 4 mijl van Emmen, warm en een lastig parcours. Wel mijn titel kunnen verdedigen". 
Het podium bij de dames

Lisanne Langerijs: 2e plaats bij de dames: 

"Vandaag gelopen in de sauna van Emmen, pff wat was het warm". 

Kjeld Nuis ook van de partij!




That face van Kjeld Nuis😜
Als je vriendin toch sneller blijkt te zijn tijdens de 4 Mijl van Emmen  😂


4 MIJL van Emmen:

"Alle vrijwilligers bedankt voor jullie inzet tijdens de derde editie van de Go2 Payroll 4 Mijl van Emmen. Zonder jullie geen 4 Mijl".